vineri, 25 martie 2011

Perişoare cu varză murată şi nuci

Bine v-am regăsit!
Inspirată din cărţile bunei doamne Elena Niţă Ibrian, m-am oprit asupra reţetei de Perişoare de varză murată şi nuci. Fiind pe fugă, am mai simplificat reţeta şi am mai adăugat şi ingrediente ce cred că se potrivesc. Formula seamană tare mult cu cea a sarmalelor crude, forma este însă de perişoare.
Avem nevoie de:
- 4 linguri varză murată
- 2 linguri faină de in să lege compoziţia şi pentru aport de fibre
- 3 linguri de hrişcă încolţită
- o roşie mică
- 2 cepe verzi
- 2 linguri nuci înmuiate
- un sfert ardei roşu
- o legatură pătrunjel
Toate ingredientele se pun la robotul de bucătarie cu lama in S şi se pulsează de cateva ori pană ce ingredientele sunt mărunţite, nu trebuie să rezulte o pastă ci un amestec omogen. Apoi se formează perişoarele, eu le-am tăvălit prin seminţe de susan amestecate cu psilium.
Poftă buna vă doresc!


3 comentarii:

  1. In primul rand vreau sa-ti spun cat ma bucur ca pastreaza cineva vie imaginea Doamnei Elena Nita Ibrian. Felicitari!
    In plus ... imi place tare mult cum arata perisoarele, le voi incerca azi sau maine si iti voi spune cum mi s-au parut.
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  2. Facut, placut, mancat.

    Excelente.

    Sarutmana pentru masa!

    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Luciana,
    Multumesc din suflet pentru apreciere. Cu ajutorul bunei Mimi, am reusit sa fac si eu cateva lucruri bune.
    Sunt o mare adimiratoare a doamnei Elena Nita Ibrian, sa imi pare tare rau ca nu am reusit sa o descopar mai devreme si sa profit de prezenta dansei si sfaturile minunate.
    Dar cartile dansei sunt minunate si o sa continui sa prepar retete si sa utilizez sfaturile dansei.
    Multumesc Lucina
    Te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere