miercuri, 6 aprilie 2011

Salată de dovlecel cu varză murată

Inspirată tot din cărţile doamnei Elena Niţă Ibrian, de ultima salată prezentată aşa de frumos de Ligia şi motivată de Luciana, prima mea doamna care a făcut, plăcut, mâncat, perişoarele cu varză murată am zis că e timpul să postez ceva nou. Sper să o încercaţi şi să vă placă.

Ingrediente:
- o jumătate de dovlecel – tăiat cubuleţe
- morcov – eu l-am ras cu curăţătorul de morcovi
- tinere plăntuţe de floarea soarelui
- 2 linguri varză murată tăiată fideluţă
- pătrunjel
- o lingură zeamă de lămaie
- 2 linguri ulei



Toate cele menţionate mai sus se amestecă şi se servesc alături de cei dragi cu mare bucurie.
Vă îmbrăţişăm cu drag,
Mia şi pisoiul scump.

2 comentarii:

  1. Iar m-ai emotionat. Multumesc din suflet.
    Diseara voi pune seminte de floarea soarelui la incoltit si vlastarit si cand ele vor fi gata, voi fi si eu gata sa incerc salata! Dar nu vad, in text (in poza o vad) varza murata pe care eu o ador.
    Am dus perisoare si la serviciu si le-a placut. Am cateva colege care incearca tot ce le duc si-mi spun parerea lor sincera.
    Cu drag,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Luciana,
    Multumesc pentru vointa de a incerca aceste retete. Vlastarii de floarea soarelui sunt preferatii mei si pot sa ii mananc si simplii. Eu ii plantez samanta cu samanta pentru ca imi sunt tare dragi si nu pot sa ii pun pur si simplu peste pamant. Ma relaxeaza. Multumesc ca mi-ai atras atentia, am adaugat si varza murata la ingrediente, scuze sunt cam distrata.
    E tare frumos cand cei din jur caroara le vorbim de acest stil de alimentatie nu sunt reticenti si incearca, o sa vezi ca la un moment dat vor aduce si ei imbunatatiri in dieta lor.
    Te imbratisez,
    Mia

    RăspundețiȘtergere